Na právě probíhajícím motosalonu EICMA v Miláně byl včera představen nový skútr této značky, vůbec popvé ve střední kubatuře a to 350ccm. Technologicky naopak patří tento stroj na vrchol dnešní nabídky a to nejen mezi skútry BMW.

Pohon moderně vypadajícího skútru má na starost jednoválec o objemu 350 ccm, disponující 34 koňmi výkonu. Motor je usazen uvnitř trubkového rámu s vysokou torzní tuhostí, takže BMW hovoří o maximální agilitě a rychlejším pohybu skrz městskou džungli. Na předním kole brzdí dokonce dvojice kotoučů, podpořená samozřejmě systémem ABS.

C 400 X nicméně slouží také coby výstavní skříň nových technologií. Přímo před jezdcem se objevuje displej o úhlopříčce 16,5 centimetru, sloužící jednak jako klasická přístrojová deska, jednak jako multimediální centrum. Skrze ovladač na levém řídítku má jezdec možnost používat telefon přes headset v přilbě, poslouchat hudbu nebo třeba využívat navigaci sdílenou z mobilního telefonu. Skútr dále využívá LED osvětlení s příplatkovým denním svícením, ale nezalekne se ani převozu nákladu. Pro tyto účely slouží variabilní systém Flexcase, uložený pod rozměrným sedlem.

Koncepce motoru C 400 X byla speciálně vyvinutá pro tento středoobjemový skútr a přizpůsobila se dokonale potřebám velkého města i vašim potřebám. Konstrukce motoru zajišťuje  účinné spalování v celém spektru otáček a minimální tření – nebo jinými slovy nízkou spotřebu a neomezenou a nekomplikovanou zábavu. Přirozeně platí, že úrovně emisí jsou v souladu s Euro 4. Stručně řečeno: spontánní jízdní manévry, agilní zrychlení, dynamická jízda – s C 400 X můžete snadno držet krok s rychlostí města.

Systém ABS a automatické řízení stability (ASC) jsou také standardem pro větší bezpečnost i při nepříznivých podmínkách. Váš smartphone se vejde do nabíjecího prostoru s integrovanou 12V zásuvkou, takže během cesty a během prohlídky města se nemusíte nijak omezovat.

C 400 X je bezpochyby novou zajímavou variantou pro spoustu jezdců, kteří chtějí maximum. Nezbývá než počkat na české prodejní ceny, které ale pravděpodobně nebudou nijak nízké.

 

ZÁKLADNÍ TECHNICKÁ DATA

Motor Vodou chlazený jednoválec, 4 ventily na válec
Vrtání x zdvih 80 mm x 69,6 mm
Objem 350 cc
Výkon 25 kW (34 hp) at 7.500 rpm
Max. točivý moment 35 Nm at 6.000 rpm
Kompresní poměr 11,5 : 1
Maximální rychlost 139 km/h
Spotřeba / 100km 3,51 l
Typ paliva natural 95 (ROZ), E10 kompatibilní
Kola hliníková litá
Přední kolo 3.50 x 15″
Zadní kolo 4.25 x 14″
Přední pneu 120/70 15
Zadní pneu 150/70 14
Prázdná hmotnost, připraveno k jízdě 204 kg
Suchá hmotnost 193 kg
Maximální povolená hmotnost 405 kg
Palivová nádrž 12,8 l
Rezerva 4 l

 

http://www.skutristi.cz/wp-content/uploads/2017/11/c400x-gallery-1920x1080-04-1024x576.jpghttp://www.skutristi.cz/wp-content/uploads/2017/11/c400x-gallery-1920x1080-04-150x150.jpgTomáš LongauerReportáže z akcíZajímavostiBMW,EICMA,motosalonNa právě probíhajícím motosalonu EICMA v Miláně byl včera představen nový skútr této značky, vůbec popvé ve střední kubatuře a to 350ccm. Technologicky naopak patří tento stroj na vrchol dnešní nabídky a to nejen mezi skútry BMW. Pohon moderně vypadajícího skútru má na starost jednoválec o objemu 350 ccm, disponující...Společenství motorkářů s variátory